Regulamin

Strona główna/Regulamin

Regulamin

  1. Firma Bionovo z siedzibą w Legnicy, ul. Nowodworska 7, wpisana jest do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Legnicy pod numerem 17243, posiada numer NIP 691-181-07-58 i numer Regon 390581121.
  2. Nasza oferta przeznaczona jest tylko dla firm i instytucji zarejestrowanych w Polsce. Nie prowadzimy sprzedaży dla klientów indywidualnych (osób prywatnych nie prowadzących działalności gospodarczej).
  3. Wszystkie odczynniki i sprzęt laboratoryjny sprzedajemy po cenach podanych na stronie internetowej. Do cen należy doliczyć podatek VAT oraz koszty transportu, opakowania i ubezpieczenia w wysokości 25,00 zł + VAT (dotyczy przesyłek do 30 kg). Koszty transportu zamówień powyżej 1600,00 zł netto pokrywa firma Bionovo.
  4. Koszty transportu przesyłek powyżej 30 kg, na palecie lub transportu w suchym lodzie uzgadniane są indywidualnie.
  5. Zamówienia można składać w dwóch formach:
    Przez sklep internetowy lub w formie pisemnej (wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
    Każde zamówienie winno zawierać:
    – nazwy wybranych produktów wraz z numerami katalogowymi oraz zamawiane ilości,
    – nazwisko i imię osoby zamawiającej, telefon kontaktowy,
    – dokładną nazwę i adres instytucji zamawiającej oraz adres, na który powinien zostać dostarczony towar,
    – NIP instytucji zamawiającej,
    – w przypadku składania zamówienia na podstawie otrzymanej od nas oferty prosimy o podanie jej numeru.
  6. Aby złożyć zamówienie w sklepie internetowym na stronie www.bionovo.pl konieczna jest rejestracja poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza danych Klienta. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją przez Klienta regulaminu sprzedaży.
  7. Każde złożone zamówienie potwierdzane jest przez nas e-mailem lub faxem. Zamówienie, które nie zostało przez nas potwierdzone – nie dotarło do nas, najprawdopodobniej z przyczyn technicznych. Prosimy wówczas o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
  8. Czas realizacji zamówienia zależy od dostępności danego produktu. Ze względu na specyfikę asortymentową zamówienia realizujemy w terminie od 2 do 10 dni roboczych. W razie konieczności sprowadzenia towaru na zamówienie lub z zagranicy termin dostawy może ulec wydłużeniu do 6 tygodni.
  9. Warunki płatności uzgadniane są indywidualnie przelew, przedpłata, pobranie, gotówka przy odbiorze własnym (brak możliwości płatności kartą). W szczególnych wypadkach zamówień na towary specjalistyczne, sprowadzanych na indywidualne zamówienie, zastrzegamy sobie prawo do pobrania zaliczki przed uruchomieniem zamówienia u naszych dostawców.
  10. Zamówione artykuły dostarczamy transportem własnym oraz za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD. Istnieje możliwość odebrania towaru osobiście, po uprzednim pisemnym złożeniu zamówienia przez sklep internetowy i ustaleniu terminu odbioru z Działem Handlowym.
  11. Dowód zakupu (faktura) dołączany jest do przesyłki.
  12. Prosimy o sprawdzenie otrzymanej przesyłki w obecności kuriera. W razie stwierdzenia nieprawidłowości odbiorca zobowiązany jest do niezwłocznego spisania protokołu uszkodzenia towaru.
  13. Wszelkie ewentualne niezgodności ilościowe uwzględnione zostaną jedynie, gdy fakt ten zostanie zgłoszony telefonicznie lub drogą elektroniczną w przeciągu trzech dni od dnia odbioru przesyłki.
  14. Towary sprzedawane przez nas objęte są gwarancją 6,12, 24 lub 36-miesięczną w zależności od warunków producenta. Oferujemy również serwis pogwarancyjny wyrobów zakupionych w naszej firmie.
  15. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne dostępnych w naszej ofercie artykułów były zgodne z rzeczywistością. Nie odpowiadamy jednak za zmianę parametrów i właściwości towaru przez producenta. Zdjęcia produktów mogą nieznacznie odbiegać od oryginałów.
  16. Oferta handlowa firmy Bionovo przeznaczona jest dla firm i instytucji nie będących konsumentami czyli dla Odbiorców, w przypadku których zakup i przeznaczenie zamówionych artykułów związany jest bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową.W związku ze specyfiką asortymentu laboratoryjnego oraz koniecznością sprowadzenia specjalistycznych produktów niebędących w stałej sprzedaży z zagranicy – często bezpośrednio na zamówienie Klienta – wymiany lub zwroty zakupionych produktów lub anulowanie złożonego zamówienia przez Klienta są możliwe tylko i wyłącznie w wyjątkowych przypadkach, po sprawdzeniu możliwości wymiany lub przyjęcia zwrotu przez nasz Dział Handlowy.Wymiana lub zwrot zakupionego towaru, po pisemnej akceptacji ze strony Sprzedającego, następuje na koszt Klienta, w ciągu 7 dni od daty zakupu. Warunkiem przyjęcia przez nas towaru jest brak śladów użytkowania produktu oraz oryginalnie zamknięte opakowanie zawierające kompletny produkt.W przypadku zamówionych odczynników chemicznych zwroty, wymiany na inne, a także anulowanie złożonego zamówienia nie są możliwe.
  17. W sprawach nieuregulowanych tym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.

kontakt telefoniczny

Kontakt e-mail