Warunki i koszty dostawy

Warunki i koszty dostawy

Zamówione artykuły dostarczamy wyłącznie za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD.

Koszty transportu, opakowania i ubezpieczenia doliczane są do faktury sprzedaży i wynoszą 25,00 zł + VAT.

W zamówieniach o wartości powyżej 1.600,00 zł netto koszty transportu towarów pokrywa firma Bionovo.

W celu przyspieszenia realizacji Państwa zamówień oraz w zależności od harmonogramu dostaw od naszych dostawców zastrzegamy sobie prawo do dostawy zamówienia w kilku przesyłkach. W takim przypadku płatność za transport w wysokości 25,00 zł + VAT doliczana będzie jednorazowo.

Koszty transportu przesyłek przy zamówieniach niestandardowych (np. powyżej 30 kg, nadgabarytów, na palecie, transportu w suchym lodzie lub dostaw w kilka lokalizacji) uzgadniane są indywidualnie.
Istnieje możliwość odebrania towaru osobiście po uprzednim pisemnym złożeniu zamówienia przez sklep internetowy i ustaleniu terminu odbioru z Działem Handlowym.
Zlecenie odbioru towaru własnej firmie kurierskiej nie jest możliwe.

DOSTAWA TOWARÓW
Podczas dostawy towarów odbiorca jest zobowiązany do skontrolowania stanu otrzymanej przesyłki w obecności kuriera.

Przy odbiorze przesyłki, w przypadku stwierdzenia widocznych uszkodzeń prosimy o natychmiastowe udokumentowanie tego faktu z kurierem poprzez spisanie protokołu uszkodzeń. Druk protokołu powinien posiadać kurier realizujący dostawę. Przyjęcie uszkodzonej przesyłki bez zastrzeżeń i bez spisania protokołu szkody spowoduje utratę możliwości uznania reklamacji transportowej zarówno przez firmę kurierską jak i Bionovo.

Niezwłocznie po dostawie protokół szkody wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym należy przesłać do Działu Obsługi Klienta na adres email: [email protected].

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia niejawnego dostarczonego towaru, niewidocznego przy odbiorze przesyłki (brak oznak uszkodzenia opakowania transportowego), fakt ten należy zgłosić do firmy kurierskiej w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od daty odebrania przesyłki, w celu spisania protokołu szkody. W razie trudności w skontaktowaniu się z firmą kurierską prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod nr tel. 76 850-57-81 lub na adres e-mail: [email protected].
Uszkodzonego towaru prosimy samodzielnie nie odsyłać. W trakcie rozpoznawania reklamacji nasze Biuro Obsługi Klienta uzgodni z Państwem dalsze postępowanie.

Przejdź do e-sklepu
twitter content here
Kontakt telefoniczny
Kontakt e-mail